b3Long`s cHat..
[TuTuP]

x

sibling

tweet..

Like..

title top menu

Wednesday, November 3, 2010

My name is......

Hurm....induction.. induction.. induction.. dh byk bulan duk kat sini.. x abih2 lagi dgn induction.. i hope this is the last one.. should be the last la.. dh introduce self kat semua staff ape lg ek..jom share pict yg aku pny team snap curik2..sesuka hati jer dorg nih.. nasib bek x snap yg kena ala2 cat walk gitu.. haha.. mcm2 lah..
jom layan..


Baik pny kena interview dek mamat nih..apsal plak aku yg 1st..duk ulang menda same gak "My Name is....blaa..blaa..blaa" pastuh ade hati nak suh aku ala2 catwalk plak depan auditorium tuh..huhu..


Nih team mate aku..budak2 HR AMD.. sanggup tinggal keje kat atas..n sanggup duk atas tangga auditorium tuh semata2 nak tgk kami2 nih kena interview..haha..caya laa korg..sape paling kuat gelak??tp ade gak laa yg xturun..almaklum laa bz..


Amboi.. pny gelak.. tgk anak2 buah kene interview ek.. manager aku ade kat situ.. wahahaha..


And.. this one.. last but not least..gambar kenangan..semua budak2 baru AMD..biarla ade yg x new hire sgt pun mcm aku nih, ade yg keje 3 4 5 6 bulan dh pun..janji.. kelas gitu..xkan nak hire sorg buat 1 xtvt..mampus la company nih nk tanggung cost..

Any way..thats it entry tuk kali ni..aku suuukkeeeee keje sini..hehehe..best best.. nanti aku post next entry plak.. hubby cakap rajin2 tulis blog.. hahaha.. aku cakap "baik....!"..layan...........

No comments:

Post a Comment