b3Long`s cHat..
[TuTuP]

x

sibling

tweet..

Like..

title top menu

Friday, November 12, 2010

akhirnya…. a.k.a finally…

 

alaaaaa… baru jer balik keje… pas maghrib, my dear lalink, hubby ku mrGee dpt kol lagi.. ade issue lagi, kene p attend.. skunk tinggal la mama ngn dua org budak tecit yg tiut miut dan nakal nih.. papa nye x ade, jawab nyer semput la mama melayan kerenah…

ape yg aku melalut nih ek.. sbnar nye bukan nak citer pasal mrGee yg super duper sibuk lately nih.. (don’t worry dear.. mama really2 understand ur work n situation, kip up ur good work, I’m always support u..), bukan gak nk citer psl my kiut n xtive kidz, tp aku nak citer pasal nih…. hehehe… Smile with tongue out

102_2417

nih yg aku maksud kan akhirnya td… akhirnye mama speki… waaaaa… terpaksa menerima kenyataan bahawa aku nih sebenarnye r.a.b.u.n.. dr dulu lg mrGee duk pujuk aku pakai spek nih.. tp mcm2 alasan aku dah bg… nanti x canteek… bleh nampak lg.. selagi boleh bg alasan laaa.. kdg2 bengang jgk bile kena marah time pegi tempat2 baru, sbb hubby mmg xleh mtk tolong usha2 signboard…n my hubby mesti bengang bile die tgh syok2 layan movie, n aku agak2 x brp nampak dgn selamba nya aku tarik die pny spek… hahaha….

sbb ape aku bagi alasan… sbb dulu aku leh book pinjam spek hubby aku (bleh plak pinjam2 kan..) bile aku ade meeting, sbb die keje shift.. tp skg tidak lagi… waaaaa sbb die dah lame tukar RnD n keje opis hour…. hahaha.. dgn itu padan muka aku nih…. sbb kalu xpakai spek dlm meeting maka tersengih-sengih laa aku….

102_2416

finally….moral nya di sini… kalau dh tau r.a.b.u.n pakai la spek.. jgn nak bagi alasan ye…

2 comments:

  1. berapa power tu?akak rabun jauh tp tak mau spek hehe...

    ReplyDelete
  2. @Kamsiahhehe..dh byk kedai p check ckp 200 dua2 belah..tp bile p nak buat 150 kak.. ikut hati mmg xnak, tp...hehehehe..

    ReplyDelete