b3Long`s cHat..
[TuTuP]

x

sibling

tweet..

Like..

title top menu

Saturday, October 29, 2011

Setahun sudah..


alhamdulillah.. diam tak diam.. setahun sudah aku di sini..
syukur padaNya.. DIA permudahkan segala urusan aku di sini..
sepanjang di sini aku happy..yg penting aku rasa dihargai..
environment ok..superior pun ada hati dan ambik tahu la jugak pasal kita..
kalau cuti anak sakit..esok ade la dia terkedek2 mai tny psl anak kita..
mmg agak sibuk berada di sini..honestly no times at all nk blogging..
xmacam awal2 dulu..tapi aku ok..aku suka..s long s i feel dihargai..

yes rite..this wut i got 1 year service award..
a coin with a real chip inside.. rare item, ok..
they pass it to me around end of Sep..
i like it much..ramai yg simpan kat opis jer buat award collection..
but i bwk balik rumah..keep it safely and nicely..hehehe..

i'm good here.. :)



No comments:

Post a Comment