b3Long`s cHat..
[TuTuP]

x

sibling

tweet..

Like..

title top menu

Saturday, March 1, 2014

Ubi Kayu Pengubat Rindu



Alhamdulillah.. Setelah sekian lama..
Dapat jugak me merasa makan one of my fevret.. pengat ubi kayu.. 

You will see all my smiling-smiling face only kalau dapat pekena si ubi kayu nih.. 

Acelli this one of my pantang-pantang food la.. i cant take it too frequently..
sesekali buat hilang gian.. "buat ubat" kata orang tuh boleh laa.. 
pantang kenapa? hehehe.. me memang kuat pantang orangnye.. 
ermm perempuan biasa la nak kena pantang lebih laa.. kan kan kan.. 

But.. the main point is.. this pengat ubi kayu.. 
really remind me to someone.. 
me pernah curi makan dia punya pengat ubi kayu.. gian punya pasal.. 
hahahaha..
someone who sincerely love me the way i'm..
my FIL.. dalam kenangan.. miss him.. miss the way you are.. 

Honestly he is the one of the main reason that make me happy to return to my hometown.. 

Al - Fatihah ku kirim buatmu...

No comments:

Post a Comment