





















Sebulan telah berlalu.. syukur alhamdulillah.. akhirnya rumah mrs Gee dah selamat dari di serang oleh 'Hantu Puting'.. adeh, amat lah seram tiap kali malam datang.. akan kedengaran suara rengekan hantu puting itu.. mengiang2 ditelinga.. sehinggakan mrs Gee and mr Gee xdapat lelapkan mata.. seram siot.. mula mrs Gee tak leh duduk diam.. susah hati mcm nak mati..
Tapi kini.. semua nya sudah berlalu.. kami boleh laa tidor dengan aman dan damai.. tidak perlu lagi pikirkan tentang 'Hantu Puting' tu lagi.. tak perlu lagi mrs Gee bersusah hati.. nak pergi mana2 pun tak perlu lagi memikirkan tentang nya.. syukur pada mu ya Allah.. kerana agak mudah untuk memisahkan 'Hantu Puting' itu.. credit to my dear mrGee coz amat berani bertindak sehingga dapat dipisahkan.. sempat jugak laa mrs Gee snapkan beberapa keeping picas 'Hantu Puting' itu.. layan laa kalau berani..
Huk huk huk.. berani ker???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ini la dia ghupe nyer si 'Hantu Puting'
kekekeke.. takut x, takut x..





Sedang mrs Gee duk ralit ngadap papa wat keje kat lappy nyer.. si princess nih cam biasa request kan fevret cartoon dia Despicable Me tuh.. adeh penat dh mama dgn cartoon tuh.. dh leh hafal dialog, movement.. semua dh.. sampai papa pun dh berkira2 nk kuarkan tv lg berinchi2 and potong astro jer trus.. abis xdak can nk tgk tv langsung.. ish melalut kelaut la pulaks..
Tetengah ralit perhatikan en Papa mR Gee!! wat keja kat lappy nyer.. Tetiba rase umah cam sunyi jer.. kalau rumah sunyi, tp anak2 blum tido adalah satu perkara yg luar biasa.. dan biasanya kalau sunyi, si princess nih ade la wat projek yg nanti leh naikkan blood meter mamanya nih..
Sekali kali kalih… adeh.. “adik buat ape nih????” terkejut gila mama dia.. dia dgn selambanya tunjuk handle kereta si along nak pass kan kat mama dia..


