err.. tak tau tajuk kat atas tuh sesuai ker tak ngan entry me kali nih..
hahaha..wenggg final paper semalam ade lagi sesikit nih..
so, kira halalkan jer lah kalau ada sesikit kepelikan tu yek..
next week ade lagi satu paper untuk sem nih..
lepas tuh boleh la..nak amik coti barang seminggu..
releasekan ape yang patut untuk sem nih sebelum come a next sem..
adeh, ni nak citer pasal sekolah ker citer pasal kambing nih..
citer ape pun tak, nak tempek gambar jer sebenarnyer..hehehe..
dah banyak hari, mostly 2 minggu jugak me tak memasak..
since me sibuk ngan final exam and hubby pulak OS..
so, me makan ape jer yang ade kat rumah ngn budak-budak..
hari nih tambah plak lepas paper semalam..
rasa cam tergedik-gecik pulak nak masak..since hubby pun dh balik..
2 3 kali tanya my dear laling nak makan ape..dia jawab tak nak makan..
aish..me sendirik pun tak tau nak makan ape..seleranya non-ada..
tergolet-golet layan bebudak tengok kartoon..terlelap bagai pun sudah..
tetiba mai nak makan western tapi nak meredah merapu sendirik..
sebabnyer sangat malas untuk keluar rumah..its been a hard week..
so nak rileks jer..makan tido makan tido..huhuhuhu..
keluarkan 2 ketul quater chicken and also si kambing dari esbok..
at that time still tak tau nak masak ape..
just keluarkan both till me get the idea..
tiba..tiba..toink toink idea tuh keluar..pecut lelaju ke dapur..
godek-godek lelebih kurang.. and terhasil lah...

terhasillah hasil si kambing..lamb chop katenye name omputih..
puas hati me bedal dengan hubby, untung nye masak sendirik kan..
ape lagi dear hubby plak peminat kambing tegar..
dia la yang ajar me makan si kambing nih..
tu pun baru lagi me makan kambing about a year cam tuh..
tapi dah jatuh hati..sedakkk..try la kalau tak caya...
selesai sudah perut berteka teki di hari minggu..
akhirnya di sumbat dengan si kambing yang menjadik mangsa me..
al sudah nyer ada orang cakap xnak makan..tapi turut sama membedal..
hik hik hik.. yes!! me dah berjaya..
okey la dear all..thats it for today.. another 45 minutes to bed..
tadi ckp nak tempek picas jer kan tapi bebelnyer dah ntah ke mana..
if tak stop it sekarang..nanti berjela lagi nih karang nih...hahaha..
esok keja daaaaaaaa...